Markedsføringsøkonom

Markedsføringsøkonom

Med en uddannelse til markedsføringsøkonom bliver du specialist i at arbejde systematisk og målrettet med en virksomheds markedsføring, og du bliver dygtig til at analysere, planlægge og organisere markedsføringsaktiviteter.

Du får også viden om samfundsøkonomiske forhold og lærer at analysere forskellige virksomheds-, markeds- og kommunikationsformer, så du kan lave markedsføringsløsninger for virksomheden både nationalt og internationalt.

Som markedsføringsøkonom kan du bl.a. få arbejde i danske og internationale virksomheder og organisationer, som f.eks. markedsføringskonsulent, reklamemedarbejder, key account assistant, HR-medarbejder, økonomimedarbejder og butikschef.

Kontakt

Troels Frøkjær Christensen, studiekoordinator og faglig studievejleder, tlf. 72 69 17 80, mail: tfc@ucn.dk

Træffes efter aftale

Mere information

Du kan læse mere om uddannelsen på www.ucn.dk/markedsføringsøkonom

Værktøjer

Spørgsmål & svar

Close